MSD Animal Health korlátozott hozzáférésű webshop – gyakran ismételt kérdések

Ha a bejelentkezéstől a fizetésig bármilyen kérdése felmerülne a webshop használatával kapcsolatban, tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket. Ha nem találja, amit keres, vagy további segítségre van szüksége, forduljon telefonon vagy e-mailben az Ügyfélszolgálatunkhoz, akik örömmel segítenek Önnek (+36 30 153 5217, +36 70 699 3204, techsegitseg@merck.com).

Bejelentkezés

Hol tudok bejelentkezni? Ki jogosult a webáruházban vásárolni?

Kizárólag üzleti partnereink vásárolhatnak a webáruházban. További részletekért kérjük kattintson az Általános Szerződési Feltételeinkre, amelyeket a lap alján talál. A webshop eléréséhez kattintson a https://shop.msd-animal-health.hu/mahstorefront/mahhu/hu_HU/mahlanding linkre, majd a “Bejelentkezés” gombra.

Elfelejtettem a bejelentkezési adataimat. Mit tegyek?

Az Ön felhasználóneve az Ön üzleti e-mail címe, amit a regisztráció során megadott. Ha elfelejtette a jelszavát, a bejelentkezési felületen bármikor rákattinthat az „Elfelejtett Jelszó” gombra (https://connect.msd-animal-health.pl/s/passwordforgot?language=hu) és új jelszót hozhat létre.

Nem tudok bejelentkezni. Mit tegyek?

Ez regisztrációs vagy rendszerhiba miatt lehet. Ha Ön még nem kapott e-mailt a regisztrációja jóváhagyásáról és visszaigazolásáról, kérjük várjon a hozzáférése megerősítéséig és az üdvözlő e-mail megérkezéséig. Ha Ön már rendelkezik hozzáféréssel, a problémát rendszerhiba okozhatja. Kérjük jelezze az Ügyfélszolgálatnak (techsegitseg@merck.com), ha a meglévő hozzáférésével nem tud bejelentkezni.

Fiókom

A kollégám is hozzáférhet a webshophoz az üzleti fiókomon keresztül?

Ha a kolléga az üzletfelünknek egy jóváhagyott alkalmazottja (állatorvos, gyógyszerész, agrármérnök), akkor igen. Bármely kollégát, akinek szüksége van hozzáférésre, regisztrálni kell az MSD Animal Health felületén és az Ügyfélszolgálat általi általános megerősítési folyamatot is el kell végezni. Az Ügyfélszolgálat tájékoztatásához használja az alábbi e-mail címet: techsegitseg@merck.com.

Ez az engedélyezési eljárás a magyar jogszabályok által megállapított jogi kötelezettségeink teljesítéséhez szükséges.

Helytelen cím. Hogyan tudom megváltoztatni a fiókadataimat?

Bármely címváltoztatást az általános gyakorlatunk alapján kell hitelesíteni. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal (techsegitseg@merck.com) bármely szükséges címváltoztatás jóváhagyása érdekében.

A regisztrációmat nem hagyták jóvá. Mi történt?

A magyar jogszabályoknak való megfelelés érdekében korlátoznunk kell a webáruházunkhoz való hozzáférést. A jogszabályok értelmében az állatgyógyászati készítményeket értékesítő online platformokhoz csak állatorvosok, gyógyszerészek, agrármérnökök, vagy az ilyen személyek által képviselt üzleti ügyfelek férhetnek hozzá. Ennek a követelménynek úgy teszünk eleget, hogy minden ügyfelünk számára előírjuk, hogy megfelelő végzettséggel rendelkező személyen (állatorvoson, gyógyszerészen, agrármérnökön) keresztül regisztráljon. Ügyfélszolgálatunk ellenőrzi, hogy az ügyfelet regisztráló személy megfelelő végzettséggel rendelkezik-e az oldal alján elérhető Adatkezelési Tájékoztatónknak megfelelően.

További követelmények:

  • A nagy- és kiskereskedőknek azonosítás céljából fel kell tölteniük működési engedélyük másolatát;
  • Állatorvos, állatorvosi rendelő, szakrendelő (rendelőintézet), állatkórház és állatklinika esetén a jogszabály értelmében a kiszolgálás feltétele az, hogy ezen vevők a tevékenységük gyakorlásához szükséges hatósági engedély másolatát előzetesen rendelkezésre bocsássák;
  • Az állattartó telepeknek írásbeli nyilatkozatot kell feltölteniük az állattartó telep által alkalmazott állatorvos nevéről és FELIR azonosító számáról, valamint annak a telepnek a tenyészetkódjáról, ahol a termékeket felhasználják.

Kérjük, ellenőrizze, hogy megfelelő végzettséggel rendelkező alkalmazotton keresztül regisztrált-e, illetve feltöltötte-e a szükséges dokumentumokat (amennyiben alkalmazandó). Ha úgy gondolja, hogy minden szükséges információt megadott, és ennek ellenére nem hagytuk jóvá regisztrációját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal (techsegitseg@merck.com).

Termékek keresése & kiválasztása

Látok egy terméket a webshopban, de nem tudom hozzáadni a kosaramhoz. Hogyan tehetem ezt meg?

Ellenőrizze, hogy a termék „Nincs készleten” megjelöléssel van-e ellátva, mivel azokat a termékeket, amelyek nincsenek készleten, nem lehet betenni a kosárba. Ha a terméket nem látták el „Nincs készleten” megjelöléssel, vagy a kosárba helyezés le van tiltva, segítségért kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat (techsegitseg@merck.com).

Csak egy darabot szeretnék rendelni a termékből, de a rendszer csak nagyobb mennyiséget enged kiválasztani. Hogyan tudok csak egy darabot rendelni?

Néhány termékünk rendelése minimum mennyiséghez van kötve, vagy csak nagyobb mennyiségben értékesítjük az adott terméket. Ilyen esetben a képernyőn megjelenő üzenet jelzi a kosárba helyezendő minimális mennyiséget vagy az adott kiszerelés méretét.

Hibaüzenetet kapok, amikor a terméket a kosárba helyezem. Mit tegyek?

Próbálja meg frissíteni az oldalt a böngészőjében vagy lépjen vissza az előző oldalra. Ha a hiba továbbra is fennáll, leadhatja a rendelést az adott termék nélkül és kapcsolatba léphet az Ügyfélszolgálattal a rendelés adott termékkel való kiegészítése érdekében, vagy egyéb segítséget kérhet az Ügyfélszolgálattól (techsegitseg@merck.com).

Összeállítottam egy rendelést, de az összes termék eltűnt. Mi történt?

Ha Ön 20 percen keresztül inaktív az oldalon, a rendszer automatikusan kilépteti Önt a fiókjából. Ennek célja az üzleti fiókjának csalástól való védelme és emiatt törlésre kerülnek a termékek a kosarából. Ennek elkerülése érdekében, kérjük kattintson a „Mentés későbbre” gombra a rendelésösszesítő oldalon. Ezzel a rendszer elmenti a kosarának tartalmát, így később visszatérhet és befejezheti a rendelését.

Árazás és adók

Az általam fizetendő ár helytelennek tűnik. Mit tegyek?

Ha úgy gondolja, hogy valamelyik ár helytelen, kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal (techsegitseg@merck.com) és kérjen segítséget.

Az ár valamennyi alkalmazandó adót tartalmazza?

A rendelésösszesítőn valamennyi alkalmazandó adót külön feltüntetjük.

Mennyi a szállítási költség és azt tartalmazza-e a megrendelés összege?

Amennyiben rendelése eléri a nettó 50.000 Ft-os minimum rendelési értéket, úgy ingyenes a szállítás, attól függetlenül, hogy hány darab heti rendelést ad le. A nettó 50.000 Ft értéket el nem érő rendeléseket egységesen 3.600 Ft-os díjon szállítjuk ki.

Rendeléskövetés & szállítás

Hol találom a rendeléseimet?

Valamennyi, az MSD Animal Health-nek leadott rendelését megtalálja a „Fiókom” menüpont alatt. A webshopon leadott rendelések azonnal elérhetőek a „Rendelési előzmények” fülön. Az értékesítési képviselőn vagy Ügyfélszolgálaton keresztül leadott rendeléseit naponta kétszer frissítjük. A megjelenített rendelések 100 pozícióra vagy legfeljebb 1 naptári évre korlátozódnak.

A megrendelésemet elutasították. Mi történt?

A végfelhasználóknak minősülő ügyfeleknek állatorvosi megrendelőt vagy állatorvosi vényt kell feltölteniük a vényköteles termékekre vonatkozó megrendeléseik feltételeként. A webáruház alkalmazásában a nagy- és kiskereskedőkön kívül minden ügyfél végfelhasználónak minősül. Ha bármilyen hiba van a feltöltött dokumentumban (például hiányzó adatok vagy eltérés a megrendelt termékek és a vény között), a megrendelést nem tudjuk elfogadni. Ha ilyen hibát észlelünk, Ügyfélszolgálatunk megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot a helyzet orvoslása érdekében, azonban el kell utasítsuk a megrendelést, ha a probléma nem oldható meg.

Felhívjuk figyelmét, hogy az MSD Animal Health nem köteles elfogadni a webáruházban leadott megrendeléseket, és saját döntése szerint is elutasíthatja a megrendeléseket.

Mennyi a jelenlegi kiszállítási idő?

Amennyiben rendelését déli 12 óráig leadja, mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelése az azt követő két munkanapon belül megérkezzen Önhöz.

Követhetem a rendelésemet? Kapok követőkódot e-mailben vagy SMS-ben?

Dolgozunk ilyen funkción, de egyelőre nem tudjuk megadni egy ilyen megoldás lehetséges bevezetésének időpontját.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a már leadott rendelésemet?

Amennyiben törölni vagy módosítani szeretné rendelését, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a +36 30 153 5217; +36 70 699 3204 telefonszámon vagy a techsegitseg@merck.com e-mail címen. Nem tudjuk azonban garantálni, hogy a már leadott rendelését törölni vagy módosítani tudja.

Nem kaptam meg a csomagomat. Mit tegyek?

A szállítási késedelemről, a logisztikai szolgáltatónkkal szorosan együttműködve, az Ügyfélszolgálat (techsegitseg@merck.com) értesíti Önt. A fizetéssel és kereskedelmi korlátozásokkal kapcsolatos ügyekkel kérjük forduljon az Intervet Hungaria Értékesítő Kft. Pénzbeszedési Osztályához az alábbi e-mail címen: kintlevosegek.hu@merck.com.

Mire szükséges különös figyelmet fordítanom a kiszállítás során?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha Ön végfelhasználó (azaz nem működési engedéllyel rendelkező nagykereskedő vagy kiskereskedő), és vényköteles termékeket rendelt, akkor kézbesítéskor át kell adnia az állatorvosi megrendelő vagy állatorvosi vény eredeti példányát, amelynek másolatát a megrendelés leadásakor feltöltött a webáruházunkba. Felhívjuk figyelmét, hogy a vényköteles termékeket a papíralapú eredeti állatorvosi megrendelő, illetve vény átvétele nélkül nem tudjuk átadni a vonatkozó magyar jogszabályokkal összhangban.

Ezenkívül azt tanácsoljuk minden ügyfelünknek, hogy azonnal ellenőrizzék a beérkező szállítmányokat a jóváhagyott megrendelésnek való megfelelés szempontjából, valamint a termékeknek azon feltételezett hibáit vagy károsodásait, amelyek jellegüket tekintve szemmel láthatóak. Felhívjuk figyelmét, hogy a korlátozott hozzáférésű webáruházunkban leadott megrendelések esetén a kézbesítést követően 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy értesítsen minket a feltételezett és szemmel látható minőségi problémákról, illetve a mennyiséggel kapcsolatos problémákról.

Számlázás

Hol találom a számlát?

Számláját automatikusan megküldjük a regisztráció során megadott e-mail címre.

Bankkártya

Fizethetek bankkártyával?

A bankkártyás fizetés jelenleg nem elérhető. Tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket a fizetési folyamat vagy a fizetési módok bármilyen változása esetén.